Wednesday, November 19, 2008

Taak jemu-jemu !

Keropok, makanan yang mengandungi banyak ikan menjadikannya sebagai makanan berprotin tinggi yang kaya dengan iodin semulajadi antara makanan kegemaran budak-budak sekolah.






Jom sarapan !!

3 comments:

cikguyusof said...

Terliur ler pulak saya melihat keropok tu.... di Muar ni ada jugak jual tapi tak sama ler rasanya macam yg dijual di sebelah pantai timur!

serisuryati said...

Sehebat mana keropok2 di negeri sana sini tak boleh lawan keropok di Terengganu terutama keropok 'gete' yg sememangnya lebih banyak ikan dari sagu...keropok ni enak dimakan yg direbus berbanding goreng, takde minyak.Terima kasih kpd Tengku, Hassan Embong, Alias dan Raseli yg bawak saya makan keropok ni ketika saya hadiri Kursus Rimup di Permai Inn tahun lepas...
Cantik gambar2 yang Cikgu Sazili pamerkan ini. Nak cari keropoklah petang ni...he he he

sazili said...

Anak-anak kami tak jemu-jemu makan keropok, goreng ke, rebus ke semua dia orang sapu.Saya pun boleh tahan juga - saya dan isteri lebih gemar keropok lekor rebus.