Tuesday, March 17, 2009

Tahniah isteriku !


Setelah penat berjuang, menghadapi pelbagai cabaran dan dugaan, akhirnya berjaya juga isteri kesayangan menggenggam Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Pendidikan dengan Kepujian dari Universiti Pendidikan Sultan Idris Tanjung Malim . Kami sekeluarga amat bangga dengan kejayaannya.

9 comments:

Kembara Kelana said...

tahniah...untuk kau orang berdua..

cikguyusof said...

tahniah untuk anda berdua, moga sentiasa bahagia hingga ke akhir hayat!

Cikgu Wahab (simantanguru) said...

Sir,
Tahniah!

Tera said...

Tahniah juge le dr tera... moga bahagia smpai bila2, bila dh berada di langit jgn lupa rumput di bumi

serisuryati said...

Ani tahniah! tahniah! tahniah!
Sazili bertambah2lah sayaaang pada Ani. Ani kuat study tau...
I rasa macam nak sambung buat master laa Ani.

sazili said...

Terima kasih...terima kasih semua ! (Macam aku pulak yang belajar !!)

Tera, saya tak mahu berada di langit. Orang yang berada di langit orang ayah pin aje ageknya, sebab ayah pin, katanya ada kerajaan langit. Saya berada di bulan sebab tu saya tidak pernah lupa rumput di bumi sebab rumput di bumi hijau warnanya. Sedap mata memandang - tak gitu ?!!

Cikgu seri,
Elok jugak kalau cikgu Seri buat master...Ani katanya dah tak mahu belajar lagi dah. Saya pulak dah lama budak-budak panggil Mr Sazili.

"rusdi_ramli" said...

waa..
congrats to both of u..
sir sazili n wife..
hehe

sir sazili said...

Aik...muncul pulak budak rusdi ramli nii. Macam mana persiapan untuk 'berperang' di hujung tahun ini ? Dah bersedia atau masih tergenang siairmata ?

Terima kasih di atas ucapan tahniah tersebut, rusdi.

myhas said...

Tahniah kepada Ani dan Cikgu Sazili. Segala kepayahan untuk ijazah telah berlalu. Alhamdulillah. Namun segala-galanya masih mekar dan terpahat kukuh di dalam sanubari. Tahniah, moga jumpa lagi. - Kak Hasmah