Friday, September 18, 2009

Selamat Hari Raya Aidil Fitri


Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir Batin kepada:

Cikgu Wahab Taha dan keluarga. Cikgu Wahab Taha seorang yang saya kenal lama sebagai seorang pentadbir dan ketua yang minat berfikir dan begitu minat kepada pelbagai bidang ilmu. Beliaulah juga orang yang tiba-tiba membawa saya ke alam ini. Terima kasih cikgu di atas segala bimbingan dan tunjuk ajar sehingga lahirlah blog yang entah apa-apa ini. Saya sangat mengkagumi seorang mantan Pengetua yang begitu berkemahiran dalam bidang ini.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri maaf zahir batin kepada sahabat lama Ahmad Faris Tuan Haji Johan, Saudara Yusuf Muhamad, Saudara Amin, rakan-rakan bloggers sesekolah Psu, Lan, Tini, Tuan Yusof Sipan yang saya kenali melalui maya dan pernah berjumpa sekali.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri juga kepada semua rakan-rakan bloggers jauh dan dekat, yang sering singgah ke blog ini, followers yang lebih hebat dari saya dalam hal berblogging. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin semua, hubungilah saya jika tersasar ke Kuala Rompin.

Kepada para pelajar saya yang sering singgah ke blog ini, seperti faiz, huda ishak , siti, nadhirah, aiman, aqilah dan lain-lain. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Jemput beraya ke rumah cikgu. Bawa kuih dan duit raya sekali !!!

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIN
JUGA KEPADA
SELURUH MUSLIMIN DAN MUSLIMAT
SEMOGA SEMUA DIBERKATI DAN DIRAHMATI ALLAH SWT.

No comments: