Wednesday, September 22, 2010

Rejim Haramjadah Israel terus haramjadah!

Bangsa Israel memang tidak boleh dibawa berunding. Allah sudah memberitahu bahawa bangsa ini tidak boleh dibawa berbincang kerana sangat jahat, licik, penipu, opportunis, kejam, zalim dan berperangai kesyaitanan. Jika sesiapa membaca Protokol bangsa Israel, akan faham mengenai sikap dan modus operandi bangsa jahat ini.

Bayangkanlah apa yang boleh berlaku kepada Israel jika negara umat Islam bersatu. Pasti sudah lama masalah umat Palestin telah selesai. Namun demikian negara umat Islam terus hanyut dengan masalah masing-masing. Perpaduan untuk bersatu antara mereka kelihatannya macam mustahil berlaku. Kuasa peribadi dan perut menghalang segala penyatuan di kalangan umat Islam.

Walaupun umat Islam Palestin disembelih dihadapan mata, pemimpin negara umat Islam hanya bercakap, berforum, bermesyuarat sambil bersantai. Masalah berbangkit jauh dari penyelesaian.

Begitulah nasib umat Islam dan kini Menteri Luar regim haram Israel terang-terang memberi tahu dunia cadangannya untuk menghalau warga Israel berbangsa Arab atas alasan mereka ini tidak menerima kewujudan negera Israel di peta dunia. Yang menghairankan, semuanya nanti akan angguk bersetuju dengan alasan Menteri Luar Rejim Haramjadah Israel itu.

Baca petikan dari akhbar sinar harian di bawah:

Israel usir penduduk bangsa Arab

BAITULMAQDIS - Menteri Luar Israel, Avigdor Lieberman menggesa supaya semua warga Israel berbangsa Arab diusir keluar daripada tanah air mereka sendiri yang dirampas Israel pada 1948, Ahad lalu.

Cadangan biadap Lieberman itu dikeluarkan semasa proses terbaru rundingan damai Israel dan Palestin sedang berjalan.

Penduduk berbangsa Arab di Israel kebanyakannya adalah warga asal Palestin yang masih tinggal di kawasan yang ditakluki rejim itu sejak 62 tahun lalu dan mempunyai kewarganegaraan Israel.

Menteri itu juga menolak asas rundingan yang diguna pakai selama ini, iaitu 'tanah untuk keamanan' sebaliknya menegaskan prinsip rundingan harus berdasarkan pertukaran tanah dan penduduk.

Menurutnya, Tel Aviv perlu merangka semula sempadan Israel dan mengusir semua warga Arab yang berada di negara itu selain menyatukan penduduk Yahudi di penempatan haram di Tebing Barat.

"Pemindahan keluar semua penduduk Arab Israel adalah perlu kerana pemimpin dari kalangan mereka ini tidak menerima hak Israel untuk wujud di peta dunia," katanya.

Rundingan damai terbaru antara Israel dan Palestin bermula awal September lalu di bawah tekanan Amerika Syarikat, selepas proses itu terhenti selama dua tahun akibat serangan Israel ke atas Genting Gaza pada 2008.

Pembinaan penempatan haram Yahudi di atas bumi Palestin menjadi isu utama dan halangan terbesar bagi mencapai persetujuan dalam proses rundingan itu.

No comments: