Thursday, June 03, 2010

Musnahkan rejim Zionis Yahudi dan yang bersekongkol dengan rejim laknatullah itu .



Bahasa apa yang kita hendak gunakan kepada bangsa ini ? Bahasa apa? Mereka tidak kenal perdamaian, mereka tidak kenal pertimbangan dan mereka tidak kenal perundingan, mereka tidak kenal erti kemanusiaan. Bagi mereka bangsa lain lebih hina dari seekor anjing justru boleh diperlaku dan dibunuh sesuka hati. Itulah rejim ganas kejam zionis Israel.

Konvoi kemanusiaan Gaza hanyalah konvoi orang awam yang mewakili ihsan penduduk antarabangsa membawa pelbagai bantuan kemanusiaan kepada penduduk Gaza yang dikepung selama 3 tahun oleh rejim laknat itu dengan sekongkol sebuah negara sekular yang dipimpin oleh pemimpin yang jahat negara Mesir. Konvoi itu dilanun dan diperang oleh komando rejim laknat Israel itu tanpa hati perut.

Mengetahui pengalaman dahsyat dan ngeri yang diceritakan oleh Ashwad wartawan Astro Awani dan Dr Syed seorang doktor dalam konvoi ini dan yang lain-lain yang berada di kapal Mavi Marmara, membuktikan bahawa bangsa rejim Zionis Israel ini memang jahat. Justru itu sebarang apa hubungan negara Malaysia dengan apa-apa yang ada kaitan langsung dan tidak langsung dengan rejim laknat ini wajib ditamatkan. Jika tidak tidak ada ertinya kita berdemonstrasi, tidak ada ertinya kita mengutuk di parlimen dan tidak ada ertinya kita memaki-hamun rejim laknat ini.

Kita rakyat Malaysia wajar terus-terusan menyatakan pendirian dan meluahkan kutukan dan kecaman serta melakukan pelbagai cara yang kita mampu untuk bersama-sama penduduk dunia mengutuk rejim laknat Israel dan memohon Allah Yang Maha Besar memusnahkan rejim laknat ini dan menyelamatkan sebuah lagi kapal konvoi bantuan kemanusiaan kapal Rachel Corrie yang sedang menuju ke Gaza serta menyelamatkan penduduk Gaza dari kepungan laknat Yahudi Israel.

Kita juga wajar memohon agar Allah memusnahkan pemimpin Mesir yang celaka yang menutup sempadan dengan Gaza bagi bersekongkol menjayakan kejahatan dan kezaliman rejim Yahudi Laknatullah itu. Pembukaan sempadan Mesir-Gaza yang selama ini ditutup rapat, hanya lakunan politik Mesir yang mana lakunan itu boleh dihentikan bila-bila masa.

Musnahkan Rejim Ganas Yahudi Israel dan yang bersekongkol dengan laknat itu !

No comments: