Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir Batin kepada semua pembaca blog ini


Pertama-tamanya saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri maaf zahir dan batin kepada para sahabat dan mereka yang sentiasa sudi ke blog saya yang tidak seberapa ini. Kehadiran para sahabat dan tuan-tuan puan-puan ke sini menjadikan saya sentiasa teruja untuk memberikan sedikit sumbangan dalam memotivasikan usaha dan kehidupan kita.

Semoga madrasah Ramadhan Kareem yang akan berlalu pergi akan meninggalkan kesan yang mendalam dalam perlakuan dan pemikiran kita sebagai insan Tuhan yang serba lemah ini. Kita tidak tidak mampu untuk membiarkan diri kita mahupun keluarga kita tersasar dari landasan kehidupan yang direstui dan dirahmati Allah s.w.t.

Dalam menyambut Syawal yang bakal mendatang, semoga kita tidak menjadi insan Tuhan yang lupa diri sehingga tidak sedar diri hanyut dalam serba serbi keseronokan palsu yang tidak diredhai Tuhan. Mudah-mudahan kita dapat menyambut Aidil Fitri secara yang diredhai Allah, bukan berhibur sakan sehingga melupakan syariat Tuhan.

Insya Allah blog ini akan terus menyumbang sekadar termampu secara lebih aktif selepas hari raya nanti. Selamat Hari Raya Adil Fitri Maaf Zahir dan Batin dari saya sekeluarga buat semua.


No comments: