Wednesday, July 18, 2012

Aku kembali sekali lagi!

Alahai, lama sungguh aku tidak menulis di blog ini. Sekali lagi aku cuba memberi alasan bahawa aku terlalu sibuk dengan pelbagai urusan, sehingga ruang-ruang masa aku terlalu sempit untuk meng-update-kannya! 

Iya...sekali lagi aku akan gagahi diri untuk mencuba buat kesekian kalinya bagi menjadikan ia terus berada di alam maya ini buat aku mencurah sekelumit apa yang aku fikir dan terfikir.

Apakan daya, kadang-kadang otak  bagaikan menjadi beku untuk berfikir mengenai idea dan fakta yang perlu dilontarkan sebagai bahan dakwah dan informasi. 

Insya Allah mulai saat ini aku akan mencuba sekali lagi dengan gigih dan gagah mengembara ke alam pemikiran ku buat ku bentangkan ke alam maya segagah dan segigih tembok besar itu.

Selamat terus bertandang ke blog aku ini untuk titipan terbaru nanti. Terima kasih!

No comments: