Friday, January 09, 2009

Marilah kita sertai rakyat dunia mengutuk dan memboikot bangsa yang jahat ini.

Melihat apa yang berlaku pada ketika ini, bangsa yahudi zionis ini bukan lagi boleh dikategori sebagai manusia dan bukan juga binatang. Binatang tidak sekejam mereka. Binatang tidak sejahat mereka. Mereka adalah syaitan yang bertopengkan manusia. Itulah hakikat sebenar rejim zionis Yahudi ini!

Seluruh umat Islam harus menentang kejahatan, kekejaman bangsa yang tidak bertamadun ini. Kita lakukan apa sahaja yang kita mampu. Jangan banyak soal dan jangan banyak berdebat akan kesannya. Kita lakukan tanpa memikirkan kesannya buat masa ini sama ada kesan besar atau memberi kesan yang kecil.

Yang penting lakukan sesuatu yang kita mampu seikhlas hati untuk menentang musuh Islam ini. Boikot barangan Israel dan USA serta kuncu-kuncu mereka untuk menanda kita bersama perjuangan rakyat Palestin. Di samping itu kita perlu sentiasa berdoa, bermunajat dan bersoalat hajat memohon kepada Allah agar bangsa yang jahat dan berperangai kesyaitanan ini menerima hukuman Allah yang setimpal dengan kejahatan yang dilakukan.







Boikot Israel, Boikot USA, Boikot kuncu-kuncu mereka !

1 comment:

Anonymous said...

Terima kasih raden.